Warunki zakupu
- Zakup
- Ceny
- Dostawa
- Certyfikat autentyczności
- Gwarancja
- Możliwość zwrotu towaru w ciągu 100 dni
- Zwrot zakupionego towaru
- Sprzedaż bez naliczania VAT dla firm w obrębie Unii Europejskiej
- Zamówienia B2B
- Płatność kartą
- Przelew bankowy
- Pomyłki przy realizacji dostawy
- Uszkodzenia w trakcie transportu
- Drugi gatunek
- Specjalne/ niestandardowe zamówienia
- Nieodebrane przesyłki
- Ochrona i przetwarzanie danych osobowych
- Pliki cookie
- Kupony podarunkowe
- Kontakt
Zakup
Warunkiem zawarcia wiążącej umowy kupna – sprzedaży jest złożenie zamówienia i dokonanie zapłaty przez Klienta oraz jej otrzymanie przez CarpetVista.pl.
Ceny
Wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Przy finalizacji zakupu do cen doliczane są ewentualne koszty dostawy towaru (szczegółowe informacje w dziale “Dostawa” poniżej) oraz ewentualne opłaty celne (dostawy do Polski i innych krajów Unii Europejskiej nie podlegają cłu). Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen w przypadku zmiany kursu wymiany walut lub zmian poziomu cen na światowym rynku dywanów.
Dostawa
Zawsze oferujemy co najmniej jeden alternatywny bezpłatny sposób dostarczenia przesyłki.
Dostawa realizowana jest przez firmę UPS/FedEx. Nie ma możliwości dostarczenia towaru na adres skrytki pocztowej. Aby zapoznać się z warunkami doręczania przesyłek w innych krajach, wybierz kraj:
Aby zapoznać się z warunkami doręczania przesyłek w innych krajach, wybierz kraj:
Warunki i postanowienia — doręczanie przesyłek w kraju Polska
UPS - Dostawa standardowa
Dostawy standardowe są realizowane w dni robocze między 09.00 a 17.00.Dostawa na adres podany przez klienta.
Firma UPS nie gwarantuje, że kierowca skontaktuje się z klientem telefonicznie w ustalonym dniu dostawy.
Czas dostawy 3 - 4 dni*
* Podany czas dostawy dotyczy zamówień złożonych w dni robocze przed godz. 14.00. (2PM CET)
W przypadku zamówień złożonych w weekend lub po godz. 14.00 czas dostawy jest liczony od następnego dnia roboczego.
Zlecenie zostaje przyjęte do realizacji po otrzymaniu przez nas pełnej kwoty płatności. Najszybciej otrzymujemy płatności realizowane za pomocą karty. W przypadku płatności dokonywanych przelewem bankowym czas realizacji zlecenia może wydłużyć się o jeden lub dwa dni.
Certyfikat autentyczności
CarpetVista gwarantuje, że sprzedawane dywany są ręcznie tkane i zgodne z ich opisem podanym na stronie internetowej Carpetvista.com. Do każdego zamówienia o wartości ponad 348842 Ft dolączony jest sygnowany certyfikat autentyczności. Do dywanów których cena nie przekracza 348842 Ft, istnieje możliwość wystawienia certyfikatu na żądanie Klienta.
Gwarancja
Wszystkie produkty zakupione w CarpetVista objęte są gwarancją. Gwarancja jest ważna przez rok od daty dostarczenia produktu do Klienta. W przypadku zgłoszenia przez Klienta reklamacji na podstawie gwarancji, upoważniony rzeczoznawca orzeka najpierw, czy uszkodzenie wynika z wad produktu. Jeśli uszkodzenie powstało na skutek niewłaściwego używania produktu, Klient pokrywa koszty ewentualnej naprawy. Przy reklamacji na podstawie gwarancji, Klient pokrywa wszystkie koszty transportu.
Możliwość zwrotu towaru w ciągu 100 dni
Klienci CarpetVista.com mają możliwość zwrócenia towaru w ciągu 100 dni i otrzymania zwrotu zapłaty. Towar musi zostać odesłany w nienaruszonym stanie i nie może być używany. Towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu. Bardziej szczegółowe informacje znajdują się w sekcji ”Zwrot zakupionego towaru”. Oferujemy wysyłkę powrotną bez opłat w obrębie Polska by zapewnić naszym klientom 100% satysfakcji z zakupu. Bardziej szczegółowe informacje można znaleźć w części „Zwroty”.
Zwrot zakupionego towaru
W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie dywanu należy najpierw skontaktować się z nami w celu uzyskania informacji o dalszym postępowaniu Klienci są odpowiedzialni za to, aby dywan dotarł do nas nieuszkodzony. Należy wiec upewnić się czy został dokładnie zapakowany.
Zwrot zostanie uznany dopiero po odebraniu i skontrolowaniu towaru. W przypadku uznania zwrotu, zapłacona kwota zostanie zwrócona w taki sam sposób, w jaki dokonano zapłaty. Jeśli zapłacono kartą, kwota wróci na konto danej karty. W przypadku nieuznania reklamacji, towar zostaje odesłany z powrotem do Klienta, a koszty transportu pokrywa Klient. Nota kredytowa zostanie uznana za zaakceptowaną przez Państwa, chyba że otrzymamy pisemny sprzeciw, nie później niż 14 dni po otrzymaniu noty kredytowej.
Sprzedaż bez naliczania VAT dla firm w obrębie Unii Europejskiej
Firmy zarejestrowane dla celów VAT w kraju Unii Europejskiej innym niż Szwecja, które przedstawią ważny numer VAT UE, nie będą obciążone podatkiem VAT. Ceny podawane na stronie CarpetVista.com zawierają podatek VAT, ale przy finalizacji zakupu zostanie on odjęty od wartości koszyka - po zalogowaniu lub rejestracji Klienta będącego firmą. Towar może być dostarczony wyłącznie na adres siedziby firmy zamawiającej. Ważność numeru VAT EU można sprawdzić przez poniższy link:
Zamówienia B2B
Wszystkie zamówienia złożone u nas przez dowolną firmę będą traktowane jako zamówienie B2B. W przypadku tych zamówień mogą istnieć wyjątki dotyczące zwrotów, opłat za wysyłkę i ogólnych warunków. W takich przypadkach zostanie przez nas podpisana i uzgodniona przez obie strony oddzielna umowa. Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące tego, prosimy skontaktować się z nami pod adresem b2b@rugvista.com
Płatność kartą
CarpetVista.com prowadzi bezpieczny system płatności kartą we współpracy z DIBS, Handelsbanken, Visa i MasterCard. Płatność kartą jest bezpieczna dla Klientów. CarpetVista.com nie ma dostępu do danych karty Klienta. Dane te są przesłane w postaci zaszyfrowanej z komputera Klienta do banku obsługującego kartę Klienta przez system bezpiecznych płatności internetowych firmy DIBS.
Przelew bankowy
Klienci, którzy nie posiadają bądź nie chcą używać karty kredytowej, mogą wpłacić pieniądze bezpośrednio na konto CarpetVista. Cała kwota musi zostać wpłacona na konto w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia, w przeciwnym razie zamówienie będzie anulowane. W tytule przelewu należy bezwzględnie podać numer zamówienia. Towary zostaną wysłane niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty przez CarpetVista.com.
Pomyłki przy realizacji dostawy
W razie zajścia jakiejkolwiek nieprawidłowości przy dostawie, w szczególności dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub uszkodzonego, czy też w liczbie innej, niż zamówiona – należy niezwłocznie skontaktować działem obsługi klienta. Ewentualne pomyłki należy zgłaszać w rozsądnym czasie.
Uszkodzenia w trakcie transportu
Widoczne uszkodzenia towaru powinny zostać zgłoszone firmie UPS/FedEx bezpośrednio przy odbiorze towaru. Ukryte uszkodzenia powinny zostać zgłoszone firmie UPS/FedEx bezpośrednio po ich zauważeniu.
Drugi gatunek
Towary klasyfikowane jako towary "drugiego gatunku" posiadają drobne wady lub usterki, które zostały przedstawione w opisie dywanu. Należy pamiętać że w razie zwrotu takiego produktu koszt przesyłki ponoszą klienci.
Specjalne/ niestandardowe zamówienia
Jeśli są Państwo zainteresowani zamówieniem większych ilości i / lub produktów niestandardowych,prosimy o kontakt z naszym działem pomocy technicznej B2B pod adresem b2b@rugvista.com, aby uzyskać więcej informacji na temat tego, w jaki sposób możemy Państwu pomóc. W takim przypadku dostarczymy osobną umowę do podpisania i zatwierdzenia przez obie strony. Prosimy pamiętać, że w przypadku zamówień niestandardowych / specjalnych czas dostawy będzie dłuższy, a po podpisaniu umowy naliczymy 30% bezzwrotnej zaliczki. Ta zaliczka musi zostać wpłacona, zanim będziemy mogli kontynuować procedurę, zamawiając produkty od naszych dostawców. Wszystkie zamówienia muszą być opłacone w całości, zanim produkt zostanie wysłany z naszych magazynów.
Nieodebrane przesyłki
W przypadku złożenia zamówienia na dywan i nie odebrania go lub zwrotu z powodu nieosiągalności klienta mimo kilku prób dostarczenia zamówienia nałożona zostanie opłata administracyjna w wysokości 395 SEK z VAT. W razie produktów na specjalne zamówienie odbiorca będzie obciążany pełną wartością zamówienia.
Ochrona i przetwarzanie danych osobowych
Przy składaniu zamówienia lub rejestracji, Klient podaje swoje dane osobowe, przez co wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu zrealizowania zamówienia i zapewnienia należytej obsługi klienta, jak również wyraża zgodę na przesyłanie informacji handlowych związanych z ofertą CarpetVista.com w przyszłości. CarpetVista.com nie przekazuje danych osobowych swoich Klientów osobom trzecim. Zgodnie z przepisami o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych, Klient ma prawo do otrzymania informacji o swoich danych, które znajdują się w naszym rejestrze. Jeśli informacje byłyby błędne, niekompletne lub nieistotne, Klient może zażądać ich zmiany lub usunięcia. W tej sprawie prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Klient może także zażądać zaprzestania przesyłania informacji handlowych.
Pliki cookie
Dla zapewnienia sprawnego działania sklepu internetowego, strona CarpetVista.pl wykorzystuje pliki cookie (zwane również “ciasteczkami”). Pliki cookie używane są między innymi do przetwarzania zawartości koszyka zamówienia oraz przy logowaniu. Stosujemy również pliki cookie do mierzenia skuteczności i optymalizacji naszych działań marketingowych. Klienci, których ustawienia przeglądarki internetowej nie pozwalają na obsługę plików cookie, nie będą mogli złożyć zamówienia przez Internet. W takim przypadku należy zmienić ustawienia w przeglądarki.
Kupony podarunkowe
Kupony upominkowe (bony towarowe) ważne są jedynie na zakupy towarów sprzedawanych przez Carpetvista.com i nie mogą być łączone z innymi kuponami. Kupony upominkowe są ważne w okresie wskazanym na kuponie. Otrzymane Kupony nie podlegają refundacji i nie mogą być wymienione na gotówkę. W przypadku zwrotu dywanu zakupionego z wykorzystaniem kuponu upominkowego, Klient otrzyma nowy kupon o wartości pomniejszonej o potrącone koszty transportu. W przypadku częściowego wykorzystania kuponu, pozostała kwota może być wykorzystana do kolejnych zakupów. W przypadku zakupu towaru o wartości wyższej, niż wartość kuponu, Klient musi dopłacić różnicę przelewem bankowym na konto CarpetVista.com. Kupon upominkowy powinien być traktowany jak gotówka i przechowywany w bezpiecznym miejscu. CarpetVista.com nie odpowiada za skutki utraty, kradzieży lub zniszczenia kuponów.