Kontakt

Biuro obsługi klienta udziela pomocy oraz porad naszym Klientom. Można kontaktować się z nami telefonicznie w godzinach pracy lub pocztą elektroniczną w każdym dogodnym momencie. Staramy się udzielać odpowiedzi w dniu otrzymania zapytania. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.

Posługujemy się następującymi językami w mowie i piśmie: polski, szwedzki, angielski, niemiecki, francuski, holenderski, włoski, hiszpański, portugalski, duński i arabski. Jeśli życzą sobie Państwo skontaktować się z nami prosimy o telefon, napisanie maila lub pozostawienia swojego numeru telefonu, aby nasz polski reprezentant mógł z Państwem jak najszybciej nawiązać kontakt.

Serwis CarpetVista.com jest prowadzony przez RugVista AB, Ringugnsgatan 11, SE-216 16 Malmö, Szwecja. Nr org. 556458-9207, VAT: SE556458920701

Telefon:

+48 22 124 41 71

Z przyjemnością oddzwonimy w najdogodniejszej dla Ciebie porze.

Wpisz swoje dane poniżej.

Pytania odnośnie do Twojego zamówienia:
order@carpetvista.com

Pytania dotyczące zapłaty:
support@carpetvista.com

Pytania ogólne:
info@carpetvista.com

Adres:

CarpetVista.com
Ringugnsgatan 11
S-216 16 Malmö
Szwecja

Fax: +46 40 18 22 25

Godziny otwarcia:

Godziny otwarcia
Pon – Pt 10.00 - 18.00
sobota 10.00 - 18.00
Niedziele i święta 10.00 - 16.00

Ekskluzywna sala wystawowa

CarpetVista prowadzi sprzedaż dywanów do ponad 125 krajów na całym świecie. Zawsze gwarantujemy 30-dniowy okres zwrotu pieniędzy, toteż nasi klienci mogą sprawdzić, jak pasuje zakupiony dywan przed podjęciem ostatecznej decyzji. Klienci, którzy mimo to wolą zobaczyć dywan przed dokonaniem zakupu, mogą umówić się na pokaz w naszej sali wystawowej.

Służymy pomocą w rezerwacji hotelu i transporcie z lotniska podczas wizyty naszych klientów. Więcej informacji można uzyskać telefonicznie: +48 22 124 41 71 lub przez e-mail: showroom@carpetvista.se

Ekskluzywna sala wystawowa
DOSKONAŁA
4.8 z 5
1131 klientów wpisalo opinie na portalu Trustpilot
30-07-2021
Bożena S.
Dywan spełnia wszystkie moje…
Dywan spełnia wszystkie moje oczekiwania. Super.
29-07-2021
Beata
Zakupiłam dywan perski Saruk
Zakupiłam dywan perski Saruk, wzór unikatowy (kwiatowy), dywan grubszy niż w opisie! Kolory bajeczne. To już mój kolejny dywan w tym roku i każdy jest inny, niepowtarzalny, po prostu cieszy oczy. Warto zainwestować w dywan z prawdziwej wełny. Pochwała dla Pań z Infolinii za bardzo wyczerpujące informacje (wręcz szczegóły) na moje pytania. Wysyłka ekspresowa, staranne, bezpieczne opakowanie. Gorąco polecam!
17-07-2021
Matylda M.
Kupiłam w Carpetvista śliczny dywan
Kupiłam w Carpetvista śliczny dywan, który przyszedł szybko i bezproblemowo, zapakowany w minimalistyczny sposób (tyle, ile konieczne), co jest bardzo ważne (wiadomo, dlaczego). Zdjęcie i inne informacje na stronie sklepu są na tyle dobre, że nie było żadnego rozczarowania - dywan dokładnie odpowiada moim wyobrażeniom. Na razie wygląda na wart swojej ceny, ostatecznie jednak okaże się to w użytkowaniu (ale jestem optymistką). W sklepie jest szeroka oferta pięknych, wartościowych dywanów (wełna), w przeciwieństwie do tego, co widziałam w sklepach typu castorama. Jest też szeroki wybór wymiarów, dzięki czemu mogłam kupić dokładnie taki, jaki mi pasuje. Dobrze, że są sklepy internetowe, bo inaczej nie wiem, gdzie (czy?) kupiłabym to, co naprawdę mi się podoba.
08-07-2021
Krzysztof
Zakupiony dywan powstał z połączonych…
Zakupiony dywan powstał z połączonych fragmentów 20-50 letnich tureckich dywanów... Odmienił oblicze salonu, a przede wszystkim... żony... wnętrze zmieniło swój charakter, a za 20 lat to już będą 40-70 kawałki dywanów... :) Świetna, profesjonalna obsługa. Dywan dotarł w ciągu 3-ch dni "przylatując" via Hamburg i Dania ze Szwecji... Gorąco polecam.
07-07-2021
Renata S.
otrzymałam towar taki jaki się…
otrzymałam towar taki jaki się spodziewałam Zgodny z opisem i fotografia na stronie Carpetvista