Warunki zakupu

Zakup

Warunkiem zawarcia wiążącej umowy kupna – sprzedaży jest złożenie zamówienia i dokonanie zapłaty przez Klienta oraz jej otrzymanie przez CarpetVista.pl.

Ceny

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT. Przy finalizacji zakupu do cen doliczane są ewentualne koszty dostawy towaru (szczegółowe informacje w dziale “Dostawa” poniżej) oraz ewentualne opłaty celne (dostawy do Polski i innych krajów Unii Europejskiej nie podlegają cłu). Zastrzegamy sobie prawo do zmiany cen w przypadku zmiany kursu wymiany walut lub zmian poziomu cen na światowym rynku dywanów.

Dostawa

Dostawa realizowana jest przez firmę UPS/FedEx. Nie ma możliwości dostarczenia towaru na adres skrytki pocztowej. Aby zapoznać się z warunkami doręczania przesyłek w innych krajach, wybierz kraj:

Aby zapoznać się z warunkami doręczania przesyłek w innych krajach, wybierz kraj:

Warunki i postanowienia — doręczanie przesyłek w kraju USA

For deliveries to USA and Canada please visit our USA / Canada website for correct prices and delivery options: To USA / Canada website

Certyfikat autentyczności

CarpetVista gwarantuje, że sprzedawane dywany są ręcznie tkane i zgodne z ich opisem podanym na stronie internetowej Carpetvista.com. Do każdego zamówienia o wartości ponad 714 zł dolączony jest sygnowany certyfikat autentyczności. Do dywanów których cena nie przekracza 714 zł, istnieje możliwość wystawienia certyfikatu na żądanie Klienta.

Gwarancja

Wszystkie produkty zakupione w CarpetVista objęte są gwarancją. Gwarancja jest ważna przez rok od daty dostarczenia produktu do Klienta. W przypadku zgłoszenia przez Klienta reklamacji na podstawie gwarancji, upoważniony rzeczoznawca orzeka najpierw, czy uszkodzenie wynika z wad produktu. Jeśli uszkodzenie powstało na skutek niewłaściwego używania produktu, Klient pokrywa koszty ewentualnej naprawy. Przy reklamacji na podstawie gwarancji, Klient pokrywa wszystkie koszty transportu.

Możliwość zwrotu towaru w ciągu 30 dni

Klienci CarpetVista.com mają możliwość zwrócenia towaru w ciągu 30 dni i otrzymania zwrotu zapłaty. Towar musi zostać odesłany w nienaruszonym stanie i nie może być używany. Towar należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu. Bardziej szczegółowe informacje znajdują się w sekcji ”Zwrot zakupionego towaru”. Koszty dostawy i transportu zwrotnego pokrywa Klient.

Zwrot zakupionego towaru

W przypadku podjęcia decyzji o zwrocie dywanu należy najpierw skontaktować się z nami w celu uzyskania informacji o dalszym postępowaniu Klienci są odpowiedzialni za to, aby dywan dotarł do nas nieuszkodzony. Należy wiec upewnić się czy został dokładnie zapakowany.
Klienci opłacają przesyłkę zwrotną. Możemy zaaranżować bezpieczną wysyłkę za pośrednictwem FedEx/UPS w zryczałtowanej cenie 156 zł niezależnie od liczby dywanów wysyłanych w jednej przesyłce, nie dotyczy to dywanów o powierzchni większej niż 15 m. kw., w przypadku których możemy zaoferować zwrot po kosztach przesyłki.

Zwrot zostanie uznany dopiero po odebraniu i skontrolowaniu towaru. W przypadku uznania zwrotu, zapłacona kwota zostanie zwrócona w taki sam sposób, w jaki dokonano zapłaty. Jeśli zapłacono kartą, kwota wróci na konto danej karty. W przypadku nieuznania reklamacji, towar zostaje odesłany z powrotem do Klienta, a koszty transportu pokrywa Klient.

Sprzedaż bez naliczania VAT dla firm w obrębie Unii Europejskiej

Firmy zarejestrowane dla celów VAT w kraju Unii Europejskiej innym niż Szwecja, które przedstawią ważny numer VAT UE, nie będą obciążone podatkiem VAT. Ceny podawane na stronie CarpetVista.com zawierają podatek VAT, ale przy finalizacji zakupu zostanie on odjęty od wartości koszyka - po zalogowaniu lub rejestracji Klienta będącego firmą. Towar może być dostarczony wyłącznie na adres siedziby firmy zamawiającej. Ważność numeru VAT EU można sprawdzić przez poniższy link:

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/

Płatność kartą

CarpetVista.com prowadzi bezpieczny system płatności kartą we współpracy z DIBS, Handelsbanken, Visa i MasterCard. Płatność kartą jest bezpieczna dla Klientów. CarpetVista.com nie ma dostępu do danych karty Klienta. Dane te są przesłane w postaci zaszyfrowanej z komputera Klienta do banku obsługującego kartę Klienta przez system bezpiecznych płatności internetowych firmy DIBS.

Przelew bankowy

Klienci, którzy nie posiadają bądź nie chcą używać karty kredytowej, mogą wpłacić pieniądze bezpośrednio na konto CarpetVista. Cała kwota musi zostać wpłacona na konto w ciągu 5 dni od złożenia zamówienia, w przeciwnym razie zamówienie będzie anulowane. W tytule przelewu należy bezwzględnie podać numer zamówienia. Towary zostaną wysłane niezwłocznie po otrzymaniu zapłaty przez CarpetVista.com.

Pomyłki przy realizacji dostawy

W razie zajścia jakiejkolwiek nieprawidłowości przy dostawie, w szczególności dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub uszkodzonego, czy też w liczbie innej, niż zamówiona – należy niezwłocznie skontaktować działem obsługi klienta. Ewentualne pomyłki należy zgłaszać w rozsądnym czasie.

Uszkodzenia w trakcie transportu

Widoczne uszkodzenia towaru powinny zostać zgłoszone firmie UPS/FedEx bezpośrednio przy odbiorze towaru. Ukryte uszkodzenia powinny zostać zgłoszone firmie UPS/FedEx bezpośrednio po ich zauważeniu.

Drugi gatunek

Towary klasyfikowane jako towary "drugiego gatunku" posiadają drobne wady lub usterki, które zostały przedstawione w opisie dywanu. Należy pamiętać że w razie zwrotu takiego produktu koszt przesyłki ponoszą klienci.

Nieodebrane przesyłki

W przypadku złożenia zamówienia na dywan i nie odebrania go lub zwrotu z powodu nieosiągalności klienta mimo kilku prób dostarczenia zamówienia nałożona zostanie opłata administracyjna w wysokości 395 SEK z VAT. W razie produktów na specjalne zamówienie odbiorca będzie obciążany pełną wartością zamówienia.

Ochrona i przetwarzanie danych osobowych

Przy składaniu zamówienia lub rejestracji, Klient podaje swoje dane osobowe, przez co wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu zrealizowania zamówienia i zapewnienia należytej obsługi klienta, jak również wyraża zgodę na przesyłanie informacji handlowych związanych z ofertą CarpetVista.com w przyszłości. CarpetVista.com nie przekazuje danych osobowych swoich Klientów osobom trzecim. Zgodnie z przepisami o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych, Klient ma prawo do otrzymania informacji o swoich danych, które znajdują się w naszym rejestrze. Jeśli informacje byłyby błędne, niekompletne lub nieistotne, Klient może zażądać ich zmiany lub usunięcia. W tej sprawie prosimy o kontakt z działem obsługi klienta. Klient może także zażądać zaprzestania przesyłania informacji handlowych.

Pliki cookie

Dla zapewnienia sprawnego działania sklepu internetowego, strona CarpetVista.pl wykorzystuje pliki cookie (zwane również “ciasteczkami”). Pliki cookie używane są między innymi do przetwarzania zawartości koszyka zamówienia oraz przy logowaniu. Stosujemy również pliki cookie do mierzenia skuteczności i optymalizacji naszych działań marketingowych. Klienci, których ustawienia przeglądarki internetowej nie pozwalają na obsługę plików cookie, nie będą mogli złożyć zamówienia przez Internet. W takim przypadku należy zmienić ustawienia w przeglądarki.

Kupony podarunkowe

Kupony upominkowe (bony towarowe) ważne są jedynie na zakupy towarów sprzedawanych przez Carpetvista.com i nie mogą być łączone z innymi kuponami. Kupony upominkowe są ważne w okresie wskazanym na kuponie. Otrzymane Kupony nie podlegają refundacji i nie mogą być wymienione na gotówkę. W przypadku zwrotu dywanu zakupionego z wykorzystaniem kuponu upominkowego, Klient otrzyma nowy kupon o wartości pomniejszonej o potrącone koszty transportu. W przypadku częściowego wykorzystania kuponu, pozostała kwota może być wykorzystana do kolejnych zakupów. W przypadku zakupu towaru o wartości wyższej, niż wartość kuponu, Klient musi dopłacić różnicę przelewem bankowym na konto CarpetVista.com. Kupon upominkowy powinien być traktowany jak gotówka i przechowywany w bezpiecznym miejscu. CarpetVista.com nie odpowiada za skutki utraty, kradzieży lub zniszczenia kuponów.

Dane kontaktowe

CarpetVista AB, Ringugnsgatan 11, SE-216 16 Malmö, Szwecja, telefon 0046 40 - 18 22 70, info@carpetvista.com. Numer Identyfikacyjny Firmy: 556458-9207.